Forum WyspyRPG Strona Główna WyspyRPG
Forum prywatne poświęcone RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Świat - pytania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WyspyRPG Strona Główna -> Wyspy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amakiir




Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:47, 14 Paź 2012    Temat postu:

Tak przeplywa, w temacie świat przedostatni post ma link do mapy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samael
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:32, 15 Paź 2012    Temat postu:

tak. Przepływa nawet przez wasz obszar jej odnoga. Zahaczą o wyspę aniołów i reptilionów. Jest cech przewozników który faktycznie należy do większej organizacji ogólnoarchipelagowej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samael
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:57, 15 Paź 2012    Temat postu:

Uprzedzam znających Wyspy, że pewne elementy świata mogą się zmienić (nieznacznie, ale jednak).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amakiir




Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:50, 15 Paź 2012    Temat postu:

Jakie są noto zmiany w magii?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samael
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:11, 15 Paź 2012    Temat postu:

Jest wiecej form magii, za to we wszystkich formach sa te same dzidziny dostepne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amakiir




Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:51, 16 Paź 2012    Temat postu:

eeee czyli ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janek




Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 2131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:09, 16 Paź 2012    Temat postu:

Jakim sposobem rzeka płynie? (bo jest jakby "zawieszona" w przestrzeni) I czy są w niej ryby i inne żyjątka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amakiir




Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:34, 16 Paź 2012    Temat postu:

jakas magia o ile pamieć nie nie myli na takiej samej zasadzie jak same wyspy i tak są organizmy żywe w rzece

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samael
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:35, 16 Paź 2012    Temat postu:

Utrzymuje się w powietrzu sposobem magicznym Smile, a płynie dzięki grawitacji (tzn. koniec jest nieco niżej niż początek, chociaż spadek jest bardzo mały)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janek




Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 2131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:56, 16 Paź 2012    Temat postu:

A jest tam też dno i cała ta ziemista otoczka? A jeśli nie to gdzie wytwarza się pokarm dla rybek? Smile

I co się dzieje z rybkami kiedy już dopłyną do ujścia? Spadają w dół i robią <PYF> kiedy ciśnienie jest zbyt duże? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samael
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:27, 16 Paź 2012    Temat postu:

Nie ma dna, ale woda jest dość mulista, szczególnie w dolnym biegu. Tam gdzie rzeka zahacza o wyspy rosną różne roślinki itp. Są gatunki, które zakotwiczone o wyspę potrafią rosnąć na wiele kilometrów w dół rzeki. Co do rybek, to większość po prostu stale płynie w górę nurtu, który nie jest szczególnie silny. Ale ogólnie, to wielka rzeka jest jak ocean - w większości jałowa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 4153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:39, 18 Paź 2012    Temat postu:

Jak rozumiem w świecie wysp większość ras jest zmuszona do uznania wyższości pewnych osób, jak krasnoludy króla pod górą, anioły teokracie, reptilioni smokom, skaveni klanom itp.? A jak bym chciał zagrać postacią która ich nie uznaje a jedynie swojego suzerena to co? Bo jak zrozumiałem ostatnio u Łukasza skaveny nie mogą być nielojalne wobec klanu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samael
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:56, 18 Paź 2012    Temat postu:

Jak w realu, to co opisuję to są normy kulturowe, jednostki nie muszą się do nich stosować. Szczególnie w księstwach, których ustrój graniczy z anarchią, wszystko jest możliwe. Wiele księstw i znakomita większość miast jest wielorasowych i nie każdy mieszka w społeczności swojej rasy, co dodatkowo obniża więzy lojalności. Więc jak najbardziej może być taka postać

Co do skavenów, to pierwszą lojalnością jest gniazdo, czyli tak rozbudowana rodzina. Nie zawsze i nie wszyscy z jednego gniazda należą do tego samego klanu (choć zwykle tak jest). Natomiast prawie każdy w gnieździe pochodzi z jednej społeczności. Więc w sumie lojalność wobec swojej społeczności jest też istotna, szczególnie jeżeli jest to społeczność skaveńska. Drugą lojalnością jest klan, trzecią lokalny władca.

Paweł chce grać magiem-inżynierem, a to jest raczej możliwe tylko jeżeli będziecie po stronie skavenów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amakiir




Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:14, 18 Paź 2012    Temat postu:

A nie mogę być najemnikiem skavenskim analogicznie do tych gości od klonow, tylko ze ja/my robilibysmy "potworki"?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samael
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:19, 18 Paź 2012    Temat postu:

Może być, ale klan Kamino (ten od klonów) jest częścią status quo (głównie dlatego, że potencjalny koszt zniszczenia ich jest zbyt wysoki w stosunku do korzyści). Inaczej wygląda sprawa z tobą.

Istotne jest czy to ma być ty czy wy. Bo jest taka opcja, że cała skaveńska "baronia" pracuje dla jakiegoś pretendenta do tronu książęcego w okolicy, albo po prostu ma sojusz z jednym z pozostałych baronów. I wtedy nie ma problemu, jak długo nie wtrąci się najwyższa rada proroków ze Szczunborga/Skavenblight (co jest mało prawdopodobne, bo jesteście na zadupiu).

Natomiast jeżeli chodzi o ciebie indywidualnie (lub z grupką kumpli), to oczywiście skaveni są interesowni, często najmują siebie, a nawet swoją magię/technologię dla celów innych ras, więc nie można powiedzieć żebyś robił coś "nielegalnego". Ale jeżeli będziesz prowadził "produkcję" poza skaveńskimi osiedlami, to w którymś momencie pojawią się zapewne szpiedzy sprawdzający, czy tylko wynajmujesz swoje potworki, czy sprzedajesz klanowe sekrety. Jak im się nie spodoba to co robisz, to albo cię po prostu zlikwidują, albo każą działać na szkodę twoich sojuszników a z korzyścią dla klanu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WyspyRPG Strona Główna -> Wyspy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin