Forum WyspyRPG Strona Główna WyspyRPG
Forum prywatne poświęcone RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Świat - pytania
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WyspyRPG Strona Główna -> Wyspy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samael
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:14, 09 Paź 2012    Temat postu: Świat - pytania

Żeby nie spamować w wątkach z opisem świata, tu wrzucajcie pytania jeżeli coś jest niejasne, albo wymaga dodatkowego opisu, albo jeżeli chcecie wiedzieć coś o czym nie napisałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janek




Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 2131
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:45, 09 Paź 2012    Temat postu: Fizyka.

Jak w tym świecie wygląda fizyka?

1. Konkretnie interesują mnie trajektorie(?) wysp. Czy one krążą wokół czegoś, czy poruszają się w jednej płaszczyźnie?

2. Skoro podróżuje się głównie statkami to atmosfera rozciąga się na cały świat? (innymi słowy, w obrębie wysp nie ma próżni?)

3. Co się stanie jeśli spadniemy z wyspy - będziemy spadać bez końca?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samael
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:32, 09 Paź 2012    Temat postu:

Tam gdzie nie jest w oczywisty sposób inaczej (np. latające wyspy) fizyka działa normlanie.

1. Większość wysp jest stacjonarnych. Legenda mówi, że kiedyś wyspy poruszały się po stałych "orbitach", ale północna część Archipelagu zamarzła i przestały. Zdarzają się pojedyncze wyspy, które poruszają się na różne sposoby, z reguły po regularnych trasach.

2. Nie nie ma próżni. Wyspy są duże, ale nie wielkości planet. Między wyspami jest normalna atmosfera. Pozostaje kwestią otwartą (tzn. nikt do końca nie wie) jak daleko atmosfera ciągnie się w górę i w dół, ale im wyżej tym jest rzadsza (i jest zimniej), a im niżej tym jest gęstsza (i zasadniczo cieplej). Z tym, że większość wysp jest mniej więcej na tej samej wysokości.

3. Jak wyżej, nie bardzo wiadomo. Magowie wiedzą, że poniżej poziomu, na którym unosi się większość wysp jest kolejna warstwa wysp, prawdopodobnie liczniejszych i większych. Nie nadają się jednak do zamieszkania, bo jest tam ciemno i duszno. Ponoć plączą się tam zastępy nieumarłych, jakieś mroczne rasy, demony itp. Więc, odpowiadając na twoje pytanie, jeżeli spadniesz z wyspy, to albo trzepniesz w jedną z wysp poniżej i zmienisz w galaretkę dla ghuli, albo będziesz spadał do momentu kiedy zabije cię ciśnienie. Jest jeszcze trzecia (niepotwierdzona) teoria, że przebijesz się do jednego z innych planów/wymiarów. Najprawdopodobniej do płaszyzny cienia, energii negatywnej lub powietrza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amakiir




Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:52, 10 Paź 2012    Temat postu:

w jakiej skali będziemy działać, czy jako przedstawiciele jakiegoś kraju ( tak jak kiedyś graliśmy), czy cos w księstwach granicznych jako j4dno księstwo, czy tez globalnie jako jeden z głównych państw ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samael
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:39, 10 Paź 2012    Temat postu:

Na razie bardzo lokalnie, na poziomie jednego księstwa. Jako przedstawiciele Gildii Magów. Dostaniecie określoną kwotę w złocie, niewielki obszar księstw do "ustabilizowania" i zadanie do realizacji. Reszta zależy od was.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amakiir




Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:45, 10 Paź 2012    Temat postu:

gildia magów bleeee

a można jako przedstawiciel innych państw z sojuszu ?

no chyba ze nie ma unii ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez amakiir dnia Śro 9:48, 10 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samael
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:14, 10 Paź 2012    Temat postu:

Można. Tylko wtedy muszę rozpisać potencjalnych mocodawców, żebyście mogli wybrać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amakiir




Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:29, 10 Paź 2012    Temat postu:

Tak mi sie wydaje, nie wiem jak tobie i reszcie będzie takie cos pasowało, start w księstwach granicznych jedno z "niezależnych" państw a z czasem i preferencjami graczy byłby "sojusz" z jakimś mocarstwem. Takie rozwiązanie daje możliwość wielorasowej drużyny między innymi, i scenariusz zaczyna się "lokalnej" polityki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samael
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:38, 10 Paź 2012    Temat postu:

Może być i tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Namelessone




Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: odmętów rzeczywiśtośći

PostWysłany: Śro 10:47, 10 Paź 2012    Temat postu:

tylko te rasy beda grywalne ? co ze Skavenami i Ksianmi ? Gildia Magów ma jak mniemam największe możliwości polityczne ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samael
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:11, 10 Paź 2012    Temat postu:

ras jeszcze nie skonczyłem. Wszystkie będą grywalne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 4153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:20, 10 Paź 2012    Temat postu:

Dajcie MG opisać zanim co planuje zaczniecie zadawać pytania. Albo zadajcie je do materiałów które już zamieścił.

PS. Grafiki bardzo klimatyczne aż mi się chce grać. Opis ras fajny, mało mechaniki więcej opisu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin dnia Śro 12:21, 10 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samael
Administrator



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:26, 10 Paź 2012    Temat postu:

Bo i będziemy grać bez mechaniki.

A poza tym, popieram, pytajcie o to co już jest, bo ci co nie znają świata też mają prawo rozumieć o czym mowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 4153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:39, 10 Paź 2012    Temat postu:

Mam pytanie, jaka jest budowa (wzrost postura) reprilionów? W prawie wszystkich rasach podałeś a tu nie. Czy tak jak w ED muszą się „nawadniać” czy raczej gady lądowe?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amakiir




Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:02, 10 Paź 2012    Temat postu:

trole są duże i obrazek jest gigantyczny Razz


czy jest możliwośc dodawania "swoich" ras propozycji ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WyspyRPG Strona Główna -> Wyspy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin