|
WyspyRPG Forum prywatne poświęcone RPG
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Samael
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:14, 09 Paź 2012 Temat postu: Świat - pytania |
|
|
Żeby nie spamować w wątkach z opisem świata, tu wrzucajcie pytania jeżeli coś jest niejasne, albo wymaga dodatkowego opisu, albo jeżeli chcecie wiedzieć coś o czym nie napisałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janek
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 2131
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:45, 09 Paź 2012 Temat postu: Fizyka. |
|
|
Jak w tym świecie wygląda fizyka?
1. Konkretnie interesują mnie trajektorie(?) wysp. Czy one krążą wokół czegoś, czy poruszają się w jednej płaszczyźnie?
2. Skoro podróżuje się głównie statkami to atmosfera rozciąga się na cały świat? (innymi słowy, w obrębie wysp nie ma próżni?)
3. Co się stanie jeśli spadniemy z wyspy - będziemy spadać bez końca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Samael
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:32, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Tam gdzie nie jest w oczywisty sposób inaczej (np. latające wyspy) fizyka działa normlanie.
1. Większość wysp jest stacjonarnych. Legenda mówi, że kiedyś wyspy poruszały się po stałych "orbitach", ale północna część Archipelagu zamarzła i przestały. Zdarzają się pojedyncze wyspy, które poruszają się na różne sposoby, z reguły po regularnych trasach.
2. Nie nie ma próżni. Wyspy są duże, ale nie wielkości planet. Między wyspami jest normalna atmosfera. Pozostaje kwestią otwartą (tzn. nikt do końca nie wie) jak daleko atmosfera ciągnie się w górę i w dół, ale im wyżej tym jest rzadsza (i jest zimniej), a im niżej tym jest gęstsza (i zasadniczo cieplej). Z tym, że większość wysp jest mniej więcej na tej samej wysokości.
3. Jak wyżej, nie bardzo wiadomo. Magowie wiedzą, że poniżej poziomu, na którym unosi się większość wysp jest kolejna warstwa wysp, prawdopodobnie liczniejszych i większych. Nie nadają się jednak do zamieszkania, bo jest tam ciemno i duszno. Ponoć plączą się tam zastępy nieumarłych, jakieś mroczne rasy, demony itp. Więc, odpowiadając na twoje pytanie, jeżeli spadniesz z wyspy, to albo trzepniesz w jedną z wysp poniżej i zmienisz w galaretkę dla ghuli, albo będziesz spadał do momentu kiedy zabije cię ciśnienie. Jest jeszcze trzecia (niepotwierdzona) teoria, że przebijesz się do jednego z innych planów/wymiarów. Najprawdopodobniej do płaszyzny cienia, energii negatywnej lub powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amakiir
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:52, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
w jakiej skali będziemy działać, czy jako przedstawiciele jakiegoś kraju ( tak jak kiedyś graliśmy), czy cos w księstwach granicznych jako j4dno księstwo, czy tez globalnie jako jeden z głównych państw ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Samael
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:39, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Na razie bardzo lokalnie, na poziomie jednego księstwa. Jako przedstawiciele Gildii Magów. Dostaniecie określoną kwotę w złocie, niewielki obszar księstw do "ustabilizowania" i zadanie do realizacji. Reszta zależy od was.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amakiir
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:45, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
gildia magów bleeee
a można jako przedstawiciel innych państw z sojuszu ?
no chyba ze nie ma unii ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez amakiir dnia Śro 9:48, 10 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Samael
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:14, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Można. Tylko wtedy muszę rozpisać potencjalnych mocodawców, żebyście mogli wybrać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amakiir
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:29, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Tak mi sie wydaje, nie wiem jak tobie i reszcie będzie takie cos pasowało, start w księstwach granicznych jedno z "niezależnych" państw a z czasem i preferencjami graczy byłby "sojusz" z jakimś mocarstwem. Takie rozwiązanie daje możliwość wielorasowej drużyny między innymi, i scenariusz zaczyna się "lokalnej" polityki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Samael
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:38, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Może być i tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Namelessone
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: odmętów rzeczywiśtośći
|
Wysłany: Śro 10:47, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
tylko te rasy beda grywalne ? co ze Skavenami i Ksianmi ? Gildia Magów ma jak mniemam największe możliwości polityczne ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Samael
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:11, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
ras jeszcze nie skonczyłem. Wszystkie będą grywalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 4153
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:20, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Dajcie MG opisać zanim co planuje zaczniecie zadawać pytania. Albo zadajcie je do materiałów które już zamieścił.
PS. Grafiki bardzo klimatyczne aż mi się chce grać. Opis ras fajny, mało mechaniki więcej opisu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin dnia Śro 12:21, 10 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Samael
Administrator
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:26, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Bo i będziemy grać bez mechaniki.
A poza tym, popieram, pytajcie o to co już jest, bo ci co nie znają świata też mają prawo rozumieć o czym mowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 4153
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:39, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie, jaka jest budowa (wzrost postura) reprilionów? W prawie wszystkich rasach podałeś a tu nie. Czy tak jak w ED muszą się „nawadniać” czy raczej gady lądowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amakiir
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 9514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:02, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
trole są duże i obrazek jest gigantyczny
czy jest możliwośc dodawania "swoich" ras propozycji ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|